Descriere:
O fișă interactivă interesantă, pentru diferențierea critică a textului științific și textului literar de către elevii cu întârzieri curriculare, inclusiv elevi cu cerințe educaționale speciale din învățământul special integrat.
Este foarte utilă profesorilor de sprijin care integrează elevi cu CES, retard mintal ușor, mediu sau intelect liminal, cu întârzieri în achizițiile școlare.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Identificarea informaţiilor importante din texte literare și nonliterare, continue, discontinue şi multimodale
Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/bh1280969yj
Accesări: 514
Propunător: Corneliu Dragomir - CSEI Paul Popescu Neveanu, Timișoara (Timiş)
Data validării: 3 iunie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.