Descriere:
Resursa se adresează în special elevilor care doresc să fixeze noțiunile ce vizează textul multimodal.
Exercițiul propus are rolul de a identifica totodată informații și din perspectivă interdisciplinară( literatură – geografie).
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Identificarea informaţiilor importante din texte literare și nonliterare, continue, discontinue şi multimodale
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/27315574
Accesări: 271
Propunător: Claudia Adăscăliței - Școala Gimnazială, Ruginești (Vrancea)
Data validării: 3 decembrie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.