Sarcina de lucru pentru elevi:
Lucrați în perechi.
– Pentru identificarea sensului unor cuvinte sau expresii necunoscute întâlnite in text, veți folosi dicționarul englez-român https://www.wordreference.com/enro/electronic
– Pentru exersarea deprinderilor de scris/ citit/ vorbit/ ascultat, folosiți https://englishteststore.net/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=63
– Pentru realizarea sarcinii de lucru „Extrageți din textul dat ideile principale si realizați planul de idei”, stabiliți ordinea derulării evenimentelor, pe baza informațiilor selectate din textul citit, realizând o schiță cel puțin pentru jumătate din numărul evenimentelor; Formulați ideile principale pe baza fragmentelor textului suport.
În prezentarea rezultatului activității de învățare, exprimați reacții față de textul analizat folosind modalități diverse (desen, enunțuri); cel puțin pentru o idee desprinsa din text, ajutându-vă de modele pentru facilitare grafica de la https://alistapart.com/article/the-miseducation-of-the-doodle/
ASIGURAREA FEEDBACK-ULUI
Azi ați învățat să formulați întrebări și răspunsuri, să alcătuiți planul de idei și să povestiți textul pe scurt.
În finalul activității de învățare, exersați vorbirea directa și deprinderile de exprimare grafică.
ASIGURAREA RETENȚIEI:
In final, rezolvați testul postat pe platforma de învățare (se dă linkul direct la testul de pe platforma roarmy.adlunap.ro).
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Competențe specifice:
1.2. Deducerea sensului unui cuvânt prin raportare la mesajul audiat în context de comunicare familiară
3.1. Extragerea unor informații de detaliu din texte informative sau literare
3.2. Formularea unui răspuns emoțional față de textul literar citit
La finalul activității didactice, elevii vor fi capabili:
O1: să citească corect, conștient, expresiv și fluent textul narativ propus.
Obiectivul se consideră realizat dacă toți elevii citesc corect și conștient textul narativ și 85 % dintre elevi, citesc și expresiv și fluent.
O2: să identifice personajele și informațiile dintr-un fragment dat, selectând elementele esențiale de cele de detaliu.
Obiectivul se consideră realizat dacă 80% dinte elevi răspund la întrebările propuse și intervin în conversație.
O3: să identifice sensul cuvintelor și a unor expresii literare integrându-le în enunțuri proprii.
Obiectivul se consideră realizat dacă 2/3 din elevi folosesc cuvintele/ expresiile literare date, în enunțuri proprii.
O4: să redea folosind cuvinte proprii, secvențialitatea narativă a textului.
Obiectivul se consideră realizat dacă toți elevii povestesc oral in limba engleza textul studiat.
O5: să formuleze corect ideile principale ale textului citit.
Obiectivul se consideră realizat dacă toți elevii formulează corect ideile principale ale textului studiat.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Facilitarea grafică este o formă de comunicare vizuală bazată pe simboluri, care face apel la sinteză și esențializare pentru a crea și transmite mesaje accesibile grupului din care elevii fac parte. Atunci când explorează și/sau folosesc facilitarea grafică, fac apel la o serie de domenii învecinate, cum ar fi harta ideilor (eng. mind map), rich picture, storytelling, romanul grafic sau banda desenată.
Accesări: 2.015
Contribuitor: Cosmin Daniel Nedelcu - Școala Militară de Maiștri Militari și Subofițeri a Forțelor Aeriene Traian Vuia, Boboc (Buzău) (2021)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a XII-a
Alte activități care utilizează: vision board dicționare online
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.