Descriere:
Resursa educațională digitală constă într-un material suport pe tema Reclama publicitară. Poate fi utilizat de profesor, pentru o prezentare frontală, sau de elevi, pentru învățare independentă.
Pentru că publicitatea a devenit un fapt de cultură în societatea actuală, activitatea propune o analiză a reclamelor cu scopul dezvoltării capacității elevilor de a analiza critic mesajul unui slogan sau al unei reclame. Un aspect relevant este deconstrucția de mesaj, un concept care se referă la dezvoltarea competențelor individuale de a înțelege mesajele transmise de mass-media.
Vor fi vizate concepte legate de elementele lingvistice ale unei reclame; Se vor identifica strategiilor de persuadare folosite în sloganurile publicitare. Scopul activității este de a stimula gândirea autonomă, reflexivă şi critică în raport cu diversele mesaje receptate.
Tipul resursei:  Suport vizual
Limba resursei:  Română
Nivelul:  Clasa a X-a
 Disciplina:  Limba şi literatura română
Competență generală:  1. Utilizarea corectă şi adecvată a limbii române în receptarea şi în producerea mesajelor, în diferite situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar:  1.. Utilizarea corectă şi adecvată a limbii române în receptarea şi în producerea mesajelor, în diferite situaţii de comunicare
 Legătura web către resursă: https://voicethread.com/share/23049667/
 Accesări: 426
 
  Propunător:  Mihaela Melinte - Liceul de Transporturi Auto Traian Vuia, Galați (Galaţi) 
 Data validării: 8 iulie 2023

 Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional 
 Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.
