Descriere:
Proiect transcurricular menit să îmbine scrierea creativă cu autoanaliza și cu investigarea științifică. Elevii lucrează în echipe, analizează The Martian, atât cartea, cât și filmul. Fiecare echipă are o altă provocare (comunicarea, aspectele psihologice, radiațiile, lipsa resurselor etc.). Este un proiect care se pretează la ideea de flipped classroom, pentru ca elevii pot lucra colaborativ în afara orelor, de acasă, și pot prezenta în clasă, sau tot online, depinde de situație, ceea ce au descoperit, si pot dezbate cu colegii.
Tipul resursei: Simulare
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 4. Transferul şi medierea mesajelor orale sau scrise în situaţii variate de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 4.. Transferul şi medierea mesajelor orale sau scrise în situaţii variate de comunicare
Legătura web către resursă: https://v.gd/NSr51I
Accesări: 534
Propunător: Loredana Popa - Școala Gimnazială Nr. 17, Botoșani (Botoşani)
Data validării: 27 mai 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.