Descriere:
Exercițiul poate fi folosit la clasa a IX-a, pentru a dezvolta C.S. 1.6 Recunoașterea organizării logice a unui paragraf/ text literar de către elevii de la liceele teoretice, profilul umanist.
De asemenea, textul poate să îi ajute pe elevi să își dezvolte gândirea critică și creativă, cu ajutorul studiului de caz, o metodă care presupune transpunerea într-o situaţie reală de viaţă sau într-un exemplu semnificativ. Această metodă s-a născut din necesitatea găsirii unor căi de apropiere a instruirii de modelul vieţii reale, al activităţii practice sociale sau productive.
În cadrul studiului de caz, se urmărește identificarea cauzelor ce au determinat declanșarea unei situații, evoluția acesteia comparativ cu fapte şi evenimente similare și presupune parcurgerea următoarelor etape: identificarea cazului și a cauzelor care au determinat declanşarea situaţiei, analiza cazului, oferirea de soluţii, discutarea consecinţelor soluţiilor găsite și stabilirea concluziilor generale, aplicarea alternativelor găsite în viaţa reală.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a IX-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 2. Producerea de mesaje orale sau scrise adecvate unor anumite contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Producerea de mesaje orale sau scrise adecvate unor anumite contexte de comunicare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/26231776
Accesări: 228
Propunător: Claudia-Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (Buzău)
Data validării: 6 august 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.