Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a IV-a >

The Weather (Fișă de lucru)

Autor: Monica Colț - Școala Gimnazială Nr. 150 (Bucureşti)

Descriere:

Resursa propusă se adresează elevilor și profesorilor, constând într-un exercițiu de recunoaștere a stării vremii pe baza imaginilor, oferind o imagine variată a schimbărilor atmosferice și oportunitatea de a exersa vocabularul adecvat temei.

Acest exercițiu este urmat de un exercițiu de identificare a rimei corelate numerelor de la 1 la 10, elevii putând identifica relațiile dintre cuvinte și muzicalitatea limbii engleze.

The Weather and Rhymes, o fișă interactivă creată de Monica Colț


 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise simple
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise simple


Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/ei3118023ik
Accesări: 666

Propunător: Monica Colț - Școala Gimnazială Nr. 150 (Bucureşti)
Data validării: 4 iulie 2022

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite