Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba franceză > Clasa a VI-a >

Timpuri verbale. Perfectul compus

Sarcina de lucru pentru elevi:

Vizitați cel puțin 2 dintre cele 6 pagini recomandate, pe tema formării timpurilor verbale (se dă linkul la un webmix public Symbaloo, pregătit de profesor).

Apoi realizați o scurtă compunere cu titlul „O întâmplare hazlie” (10-15 rânduri), în care să folosiți timpul perfect compus. Pregătiți un avatar Voki care să o redea.

Postați linkul la Voki în avizierul virtual al clasei./ Trimiteți linkul la Voki pe grupul de discuții.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să enunțe modul de formare al timpului perfect compus
Să indice participiile trecute ale verbelor, în special participiile trecute ale verbelor neregulate
Să folosească auxiliarul corect în formarea timpului verbal
Să recunoască timpul perfect compus în diferite enunțuri și contexte

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

Fiecare elev își va rezolva tema individual, acasă. Elevii vor vizita câteva dintre resursele online recomandate de către profesor, citindu-le cu atenție. Vor pune accent pe modul de formare al perfectului compus, pe auxiliarul folosit și pe participiile verbelor și acordurile ce trebuie făcute. Vor folosi informațiile accesate, elaborând o scurtă compunere cu titlul "O întâmplare hazlie" în care sunt prezente, în special, verbe la perfect compus. Apoi se vor autentifica în propriul cont pe voki.com, unde vor crea un avatar care să spună compunerea realizată de aceștia. Vor trimite tema (compunerea) colegilor, postând linkul la propriul Voki în grupul de discuții utilizat pentru disciplina limba franceză. În cadrul următoarei ore de limba franceză, profesorul prezintă 2-3 exemple de compuneri realizate de elevi (ascultă, împreună cu elevii, câteva compuneri Voki alese în prealabil) și scoate în evidență modul de realizare, folosirea corectă a timpului verbal studiat precum și punctele forte ale compunerilor.


Accesări: 1.514
Contribuitor: Andreea-Daniela Văduvescu - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)

Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Voki Symbaloo

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite