Descriere:
Resursa adresată elevilor de gimnaziu se prezintă sub forma unui puzzle, iar mesajul va fi descoperit după gruparea corectă a caracteristicilor corespunzătoare tiparelor textuale (narativ, descriptiv, dialogat, explicativ, argumentativ).
Poate fi utilizată în lecțiile de predare pentru că aduce un aspect ludic învățării și sistematizează informațiile.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel gimnazial: rezoluția Ministerului Educației nr. 79.683/I/4/02.02.2023
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Evaluarea informațiilor și a intențiilor de comunicare din texte literare, nonliterare, continue, discontinue și multimodale
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/20505406
Accesări: 3.999
Propunător: Costina-Florentina Creiţă - Colegiul Național Mihai Eminescu, Iași (Iaşi)
Data validării: 8 iunie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.