Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Discipline tehnice > Clasa a XI-a >

Tipologia cercetărilor de marketing (Joc didactic)

Autor: Geanina-Valentina Lupu - Liceul Tehnologic, Tudor Vladimirescu (Galaţi)

Descriere:

Resursa poate fi utilizată de către elevii și/sau profesorii de la clasa a XI a, la modulul M2 Marketing, filieră tehnologică, profil servicii, domeniul comerț, specializarea tehnician în activități de comerț.

Resursa poate fi utilizată în diferite etape ale lecției, precum: reactualizarea cunoștințelor, fixarea și sistematizarea cunoștințelor, realizarea feedback-ului etc.

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a XI-a
Disciplina: Discipline tehnice

Competență generală: 0. Competențe generale pentru discipline tehnice
Competența specifică vizată prioritar: 0. Competențe specifice pentru discipline tehnice


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/17807436
Accesări: 334

Propunător: Geanina-Valentina Lupu - Liceul Tehnologic, Tudor Vladimirescu (Galaţi)
Data validării: 14 mai 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite