Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Biologie > Clasa a VII-a >

Tipuri de oase, compoziția oaselor și rolul oaselor (Exercițiu ludic)

Autor: Floarea Anuța Jurca - Liceul Național de Informatică, Arad (Arad)

Descriere:

Resursa se adresează elevilor de clasa a VII-a – aceștia pot să-și însușească cu ușurință aspecte privind terminologia, alcătuirea unui os, precum și tipurile de oase.

Utilizând această resursă, se creează o stare de bine și elevii participă cu plăcere la realizarea sarcinilor de lucru. De asemenea, poate fi utilizată în etapa de fixare și consolidarea a lecției/ conținutului.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a VII-a
Disciplina: Biologie

Competență generală: 2. Comunicarea adecvată în diferite contexte științifice și sociale
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Interpretarea contextualizată a informațiilor științifice


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/10572156
Accesări: 302

Propunător: Floarea Anuța Jurca - Liceul Național de Informatică, Arad (Arad)
Data validării: 31 ianuarie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite