Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a V-a >

Tipuri de texte nonliterare (Exercițiu)

Autor: Andreea Ioana Colțiș - Școala Gimnazială Virgil Iovănaș, Șofronea (Arad)

Descriere:

Resursa digitală adresată elevilor din ciclul gimnazial le solicită identificarea caracteristicilor diferitelor tipuri de texte nonliterare, cu scopul sintetizării informațiilor teoretice (scop, limbaj etc.). Este utilă atât în lecțiile de predare, cât și în cele de evaluare.

Linkul pentru elevi: learningapps.org/watch?v=pwu3hfabt22

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Identificarea informaţiilor importante din texte literare și nonliterare, continue, discontinue şi multimodale


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pwu3hfabt22
Accesări: 480

Propunător: Andreea Ioana Colțiș - Școala Gimnazială Virgil Iovănaș, Șofronea (Arad)
Data validării: 27 iulie 2022

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite