Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Fizică > Clasa a VI-a >

Tipurile de forțe și interacțiunea (Test de cunoștințe teoretice)

Autor: Leonard Constantin Coțac - Școala Gimnaziala Excelsis, Ploiești (Prahova)

Descriere:

Testul poate fi completat de către elevii de clasa a VI-a, pentru a vedea dacă au cunoștințe teoretice referitoare la forțe și interacțiuni.

Resursa digitală a fost creată pentru ca elevii de clasa a VI-a să se poată pregăti pentru a putea folosi forțele în rezolvarea de probleme.

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Fizică

Competență generală: 1. Investigarea ştiinţifică structurată, în principal experimentală, a unor fenomene fizice simple, perceptibile
Competența specifică vizată prioritar: 1.1. Explorarea proprietăţilor şi fenomenelor fizice în cadrul unor investigaţii simple


Legătura web către resursă: https://create.kahoot.it/details/f41d9944-2240-4a9b-ade1-00272253bb1b
Accesări: 470

Propunător: Leonard Constantin Coțac - Școala Gimnaziala Excelsis, Ploiești (Prahova)
Data validării: 18 aprilie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite