Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba şi literatura română > Limba engleză > Clasa a VII-a >

Traditional Food: Traditional Cooking in Europe. An International Cookbook

Sarcina de lucru pentru elevi:

Ce aveți de făcut acasă? Pentru prietenii voștri de pe platforma etwinning, veți face acasă câteva feluri de mâncare favorite, tradiționale. Vom posta rețetele și vom realiza în finalul proiectului o carte cu rețete tradiționale internaționale.
Puteți lucra în grupuri. Vă întâlniți acasă la unul din voi. Cine vrea să facă un bulz? Cine dorește să facă o tavă de mici? Și o prăjitură cu mere? Acolo unde nu vă descurcați, cereți ajutorul mamei la prepararea mâncării.

Acum, pentru că v-ați ales ce să faceți, vă rog sa fiți atenți. În timpul activității voastre, trebuie sa faceți 3-4 poze.

Apoi, veți scrie rețeta în limba română, după care o veți traduce în engleză. Nu trebuie sa dați amănunte, ci ingredientele, cantitățile și timpul de lucru.

În continuare, fiecare grup va realiza. în limba română, o compunere descriptivă care prezintă. în 10-15 rânduri, frumusețea locurilor natale.

Veți scana rețetele și compunerea și, pe adresa pe care v-o scriu acum pe tablă (https://live.etwinning.net/projects/project/40440). încărcați fotografiile și rețetele/ compunerea în folderul școlii voastre. Nu uitați să vă logați înainte.

La ora următoare de engleză, veți avea materialele pe stick-uri și, în laboratorul cu computere al școlii, vom discuta despre tema voastră de acasă.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să formuleze propoziții în română și engleză prin care să prezinte o rețetă a unui fel de mâncare tradițional;
Să descrie, într-o compunere, locurile natale;
Să comunice informații simple în limba engleză;
Să aprecieze elemente din cultura altor țări;

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare

Modul probabil de desfășurare a activității:

Activitatea poate fi valorificată interdisciplinar, la limba engleză și la limba română. Elevii se întâlnesc acasă, pe grupuri (3 grupuri de 5 elevi). Unele echipe vor face bulzuri din mămăliga și brânză de burduf, alții, o tava de mici, iar alții, câteva prăjituri cu mere. În timpul activității, trebuie să facă poze. După ce au finalizat activitatea, vor scrie rețeta în limba română și o vor traduce în engleza. Vor prezenta ingredientele, cantitățile și timpul de lucru. În continuare, fiecare grup va realiza, în română, o compunere descriptivă care să prezinte locurile natale. Pasul următor va fi scanarea (sau fotografierea) rețetelor și a compunerilor. Apoi, pe adresa pe care le-am dat-o, vor încărca fotografiile, rețetele și compunerea în folderul școlii. La școală, în laboratorul cu computere, se va purta o discuție despre tema de acasă.


Accesări: 765
Contribuitor: Luminița David - Școala Gimnazială Nanu Muscel, Câmpulung (Argeș) (2018)

Alte activități pentru: Limba şi literatura română Limba engleză Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: eTwinning

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite