Sari la conținut
Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a XII-a >

Tudor Arghezi: Testament (Joc didactic)

Autor: Adriana Anamaria Draghiș - Liceul Teoretic Emil Racoviță, Baia Mare (Maramureş)

Descriere:

Resursa se adresează elevilor de clasa a XII-a și propune o manieră ludică de evaluare și de consolidare a cunoștințelor.

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a XII-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 2. Folosirea modalităţilor de analiză tematică, structurală şi stilistică în receptarea diferitelor texte literare şi nonliterare
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Folosirea modalităţilor de analiză tematică, structurală şi stilistică în receptarea diferitelor texte literare şi nonliterare


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/resource/6862882
Accesări: 23

Propunător: Adriana Anamaria Draghiș - Liceul Teoretic Emil Racoviță, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 18 martie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Raportați o problemă.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Raportați o problemă.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți problema identificată:


Anulează Trimite