Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Informatică și TIC > Clasa a V-a >

Tutorial Scratch: Blocurile Repeat și IF

Autor: Daniela Grecu - Liceul Matei Basarab, Craiova (Dolj)

Descriere:

Tutorialul se adresează elevilor din învățământul gimnazial, precum și profesorilor care doresc o inițiere în programarea Scratch. Limbajul de programare vizuală Scratch are rolul de a ajuta copiii și tinerii să gândească creativ și să lucreze colaborativ. Tutorialul îmbină noțiunile de informatică cu cele de matematică și se constituie într-un joc interactiv.

Tipul resursei: Video
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Informatică și TIC

Competență generală: 2. Rezolvarea unor probleme elementare prin metode intuitive de prelucrare a informației
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Rezolvarea unor probleme elementare prin metode intuitive de prelucrare a informației


Legătura web către resursă: https://www.youtube.com/watch?v=lIvjBDyB1ys&t=447s
Accesări: 673

Propunător: Daniela Grecu - Liceul Matei Basarab, Craiova (Dolj)
Data validării: 31 mai 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite