Descriere:
Resursa este concepută pentru o activitate de învățare în care elevii verifică în ce condiții două unghiuri sunt suplementare, adiacente sau congruente.
Facilitează procesul de învățare prin oferirea a două perspective: pe de o parte parcurgerea auto-dirijată de către elevi a foii de lucru facilitează învățarea practică, în ritmul personal al fiecărui elev, pe de altă parte există posibilitatea parcurgerii frontale, cu toată clasa, elevii lucrând în același ritm.
Încurajează procesul de descoperire și organizare a conținutului educațional, încurajând realizarea unor conexiuni cu cunoștințele anterioare ale elevilor.
Applet-ul GeoGebra prezintă dinamic, interactiv și animat modalități de a construi unghiuri suplementare și, cu ajutorul unor întrebări, elevul este ghidat în procesul de descoperire a definiției. Elevul primește feedback instantaneu la întrebări, dar poate să realizeze și diferite figuri cu ajutorul aplicației.
Tipul resursei: Software/ aplicație
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Matematică
Competență generală: 2. prelucrarea unor date matematice de tip cantitativ, calitativ, structural, cuprinse în diverse surse informaționale
Competența specifică vizată prioritar: 2.5.. Recunoașterea coliniarității unor puncte, a faptului că două unghiuri sunt opuse la vârf, adiacente, complementare sau suplementare și a paralelismului sau perpendicularității a două drepte
Legătura web către resursă: https://www.geogebra.org/m/u7zwanvv
Accesări: 388
Propunător: Lilla Pellegrini - Liceul Național de Informatică, Arad (Arad)
Data validării: 20 iulie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.