Sarcina de lucru pentru elevi:
Dragilor, facem o fixare a ceea ce v-am predat… deschideți-vă telefoanele și intraţi pe https://rosioru.ro/cuza – pagina „Cuza, soft educațional”. Vedeți că fiecare punct din lecția noastră îl regăsiți în aplicație.
Parcurgeți aplicația și efectuați testele de verificare de la fiecare punct din lecție. Aceste teste intermediare au numai câte 5 întrebări.
Apoi o să rezolvați testul final, care are 40 de întrebări. O să începeți toți în același timp. Când terminați de completat, apăsați pe butonul din dreapta sus („VERIFICARE”). O să vă apară o casetă-text pe care o verific pe loc.
Omologată ca resursă pentru învățământul gimnazial: rezoluția Ministerului Educației Naționale nr. 36.645/30.09.2019
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să prezinte contextul extern al realizării statului român modern;
Să motiveze prevederile Tratatului de la Paris (1856) referitoare la spațiul românesc;
Să formuleze un punct de vedere față de rezoluțiile Adunărilor ad-hoc (1857);
Să argumenteze soluția dublei alegeri în realizarea statului național român;
Să explice principalele măsuri interne luate în timpul domniei lui Al. I. Cuza pentru consolidarea statului român modern;
Să motiveze crearea „monstruoasei coaliții”;
Să formuleze o opinie față de importanța domniei lui Al. I. Cuza în crearea și consolidarea satului național român.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Softul despre domnia lui Cuza poate fi utilizat în funcție de clase și de accesul elevilor la telefoane smart/ calculatoare. Este ușor de utilizat și în general agreat de elevi.
Accesări: 630
Contribuitor: Mirela Roșioru - Școala Gimnazială nr. 29 Mihai Viteazul, Constanța (2019)
Alte activități pentru: Istorie Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: soft educațional
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.