Sarcina de lucru pentru elevi:
Se va prezenta elevilor la tabla interactivă resursa digitală disponibilă la wordwall.net/ro/resource/32109309
Este un joc de tip „Deschide caseta” – elevii trebuie să atingă fiecare casetă pentru a o deschide și a dezvălui elementul din interior. Casetele sunt numerotate de la 1 la 21, sub fiecare număr fiind câte o sarcină de lucru.
Elevii vor atinge pe rând fiecare casetă, vor citi sarcina și vor rezolva.
 1- Cu ce putem înlocui 5 bancnote de 1 leu?
 2- Care este moneda UE?
 3- Ce valoare reprezintă bancnota din imagine?
 4- Bancnota utilizată în România
 5- Ce valoare are bancnota?
 6- Ce valoare are moneda din imagine?
 7- Cu ce putem înlocui 2 bancnote de 50 lei?
 8- Ce valoare reprezintă banii din imagine?
 9- Cu ce putem înlocui 2 bancote de 5 lei?
 10- Ce valoare reprezintă moneda din imagine?
 11- Ce valoare are bancnota din imagine?
 12- Rezolvă problema
 13- Ce valoare are bancnota?
 14- Problemă
 15- Problemă
 16- Cu ce putem înlocui 4 monede de 50 de bani?
 17- Problemă
 18- Moneda utilizată în România
 19- Ce valoare reprezintă bancnota din imagine?
 20- Ce valore are moneda din imagine?
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
O1. Să recunoască bancnotele și monedele naționale;
 O2. Să realizeze corespondența dintre un obiect și valoarea lui în monede și bancnote;
 O3. Să compare valoarea obiectelor, pe baza exemplelor oferite și a experienței personale;
 O4. Să stabilească dacă pot/nu pot cumpăra un obiect cu suma pe care au economisit-o;
 O5. Să rezolve exerciții și probleme aplicative cu calcule în concentrul 0-100, cu monede și bancnote.
Tip de activitate:  Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza:  În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Activitatea se bazează pe o resursă digitală. Se poate folosi în procesul instructiv-educativ, atât în mediul online, cât și atunci când realizăm activități față în față - cu ajutorul unei table interactive sau a unui videoproiector. Se poate folosi atât în verificarea cunoștințelor, dar și în etapele de consolidare a noilor cunoștințe. - Folosirea acestei aplicații reprezintă un moment relaxant în lecție, elevii implicându-se cu plăcere în acest tip de exerciții. Oferă posibilitatea de a repeta și acasă cunoștințele despre valoarea banilor într-un mod interactiv, prezentarea lor vizuală făcând mai facilă și mai accesibilă recunoașterea lor și rezolvarea sarcinilor propuse.
Accesări: 1.548
Contribuitor: Simona Rodica Abrudan - Școala Gimnazială Specială, Huedin (2023)
  Alte activități pentru: Matematică   Clasa a III-a  Clasa a IV-a   
  Alte activități care utilizează: Wordwall tabla interactivă 
  Căutare avansată
![]()
 Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional 
 Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.