Descriere:
Resursă digitală interactivă destinată în principal elevilor, dar și profesorilor care predau chimia la gimnaziu.
Aceasta oferă o modalitate ludică și vizuală de a învăța denumirile și utilizările principalelor instrumente de laborator, prin exerciții de tip potrivire, imagini și denumiri. Resursa aduce valoare adăugată procesului de predare-învățare prin caracterul său atractiv, ușor de accesat și reutilizat, contribuind la fixarea noțiunilor prin repetiție și feedback imediat.
Este ideală pentru activități individuale, dar poate fi folosită și colaborativ în clasă, în echipe sau ca evaluare formativă. Recomand această resursă pentru că transformă învățarea teoretică într-o experiență interactivă și plăcută, motivând elevii să participe activ.
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VII-a
Disciplina: Chimie
Competență generală: 2. Interpretarea unor date și informații obținute în cadrul unui demers investigativ
Competența specifică vizată prioritar: 2.2. Utilizarea echipamentelor de laborator și a tehnologiilor informatice pentru a studia proprietăţi/ fenomene
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=ppq6bhg0a25
Accesări: 30
Propunător: Emilia Vișan - Liceul de Arte Ionel Perlea, Slobozia (Ialomiţa)
Data validării: 17 iunie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.