Sarcina de lucru pentru elevi:
Documentați-vă din 3-4 surse diferite, chiar și din bibliografia recomandată, pe tema Vegetația și fauna României (se dă linkul la https://www.geograf.ro , pregătit de profesor). Apoi realizați un rezumat cu ideile principale, în care să argumentați scopul etajării vegetației și a faunei în zona pădurilor, și pregătiți un avatar Voki care să fie reprezentativ, pentru fiecare etaj a pădurilor. Distribuiți linkul la Voki pe grupul de discuții (Whatsapp).
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să descrie arealele diferitelor tipuri de vegetatie intalnite in Romania
Să definească termenii vegetatie, fauna, etaje de vegetatie
Să identifice informațiile despre fauna din Romania, într-o bază de date
Să observe (pe teren sau în contexte virtuale) diversitatea florei
Să explice relațiile dintre pădurile de foioase și fauna specifică acestora
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Fiecare elev are obligatia de a rezolva tema si de a se documenta individual, acasa. In scopul efectuarii temei, va cauta cateva dintre sursele sugerate de catre indrumator, cu ajutorul unui computer sau tablete, astfel luand notite si parafrazand paragrafele in idei succinte. Elevii se vor axa pe etajarea vegetatiei si a faunei in functie de zona padurilor, dar si de alte criterii care influenteaza acest aspect, structurand informatiile, din fiecare document parcurs. Dupa sintetizarea tuturor documentelor recomandate din diverse surse, se va elabora un text care prezinta modul cum este etajata vegetatia la nivelul Romaniei in functie de zona padurilor, dar si a factorilor externi. Dupa realizarea acestui pas, elevii se vor autentifica pe contul personal de Voki, unde vor realiza un avatar care sa redea informatia sintetizata de ei. Vor distribuii colegilor tema realizata, postand in grupul de discutii linkul la propriul Voki care este folosit pentru disciplina Geografia Romaniei. Pe parcursul urmatoarei ore de Geografia Romaniei, profesorul va prezenta cateva exemple de teme ale elevilor realizate dupa structura oferita ( profesorul asculta cu clasa, cateva texte Voki alese cu ajutorul aplicatiei Random.ro) si la final punteaza cele mai importante aspecte ale vegetatiei si faunei Romaniei si etajarile.
Accesări: 2.070
Contribuitor: Lavinia Pîndaru - Facultatea de Geografie (2018)
Alte activități pentru: Geografie Clasa a VIII-a
Alte activități care utilizează: Whatsapp Voki Google Search
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.