Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limbă şi comunicare > Limba franceză > Clasa a IX-a >

Viața personală: Alimentația

Sarcina de lucru pentru elevi:

Priviți cu atenție filmulețul despre alimentație care este postat pe avizierul virtual al clasei și răspundeți la cerințele ce apar pe parcursul vizionarii (într-un document word ce va fi trimis pe adresa de e-mail a profesorului).

După parcurgerea acestei prime etape, va trebui să folosiți aplicația Voki pentru a va înregistra, timp de 3 minute, în timp ce povestiți unul dintre obiceiurile voastre alimentare, precizând dacă acesta vi se pare a fi unul sănătos sau nu, argumentând alegerea făcută. Puneți link-ul înregistrării Voki pe avizierul clasei și urmăriți ceea ce au postat și ceilalți colegi.

Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):

Să identifice unele elemente specifice dintr-un mesaj oral în limba franceză (material audio-video)
Sa selecteze informații din mesajul oral (termeni, procente, păreri ale autorului filmulețului despre un anumit subiect) pentru a realiza o sinteză
Să elaboreze fraze concise și clare, utilizând lexicul specific domeniului alimentație
Să argumenteze opțiuni, în limba franceză

Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual

Modul probabil de desfășurare a activității:

1. Elevii intra pe avizierul virtual al clasei pentru a vedea filmuletul despre alimentatie postat de profesor. 2. Privind filmulețul (de 5 minute), își dau seama că, pe parcursul acestuia, în momente cheie, sunt inserate câteva cerințe de lucru pe baza noilor informații (activități de tipul: completează spatiile libere, adevarat sau fals, părerea despre un anumit obicei alimentar, găsirea a 5 expresii care să conțină un anumit aliment). 3. Rezolvarea acestui exercițiu se scrie de către elevi într-un document word, pe care îl trimit apoi profesorului la o adresa de e-mail dată. 4. Acumulând un anumit vocabular tematic și observând despre ce tipuri de obiceiuri alimentare se discuta în filmuleț (sănătoase vs. nocive), elevul se gândește la propria sa experiență și alege unul dintre obiceiurile sale, pe care îl prezintă în 3 minute, înregistrându-se cu ajutorul aplicației voki. 5. Link-ul înregistrării va fi postat pe avizierul clasei pentru ca și ceilalți colegi să aibă acces.


Accesări: 795

Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Voki video Microsoft Word

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite