Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a V-a >

Vizită…, de Ion Luca Caragiale: Spațiu. Timp. Acțiune (Exercițiu ludic de ordonare)

Autor: Ancuța Ramona Sabo - Colegiul de Arte, Baia Mare (Maramureş)

Descriere:

Resursa educațională deschisă este un instrument util pentru elevii din clasa a V-a, având numeroase beneficii pentru înțelegerea textului și dezvoltarea abilităților cognitive și analitice. Dintre beneficiile acestei resurse subliniem:

  • Învățare interactivă: Interactivitatea resursei îi va ține pe elevi implicați și interesați în activitate, ceea ce le va facilita învățarea și asimilarea cunoștințelor.
  • Vizualizarea fluxului temporal: Posibilitatea de a trage și aranja evenimentele în ordinea corectă va oferi elevilor o perspectivă mai clară asupra desfășurării acțiunii din textul narativ „Vizită”, de I.L. Caragiale.
  • Dezvoltarea abilităților cognitive: Participarea la activitatea de aranjare cronologică îi va provoca pe elevi să analizeze și să gândească critic, dezvoltându-le abilitățile cognitive și logice.
  • Învățare autonomă: Elevii vor putea lucra individual cu resursa, ceea ce le va stimula autodisciplina și abilitățile de a învăța de unii singuri.
  • Autoevaluare și feedback: Feedback-ul automat oferit de platformă le va permite elevilor să-și verifice răspunsurile și să înțeleagă mai bine punctele tari și cele care necesită îmbunătățire.
  • Motivație în învățare: Experiența interactivă și distractivă oferită de platformă va stimula motivarea și implicarea elevilor în activitatea de învățare.
  • Învățare adaptată nevoilor elevilor: Elevii pot progresa în ritm propriu și pot accesa resursa de oriunde, asigurând astfel o adaptare la nevoile individuale ale fiecărui elev.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Identificarea informaţiilor importante din texte literare și nonliterare, continue, discontinue şi multimodale


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/31258159
Accesări: 342

Propunător: Ancuța Ramona Sabo - Colegiul de Arte, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 26 iulie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite