Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Comunicare în limba română > Clasa a II-a >

Vrăjitorul din Oz, de L.F. Baum – înțelegerea textului (Jocul provocărilor)

Autor: Alexandra Emanuela Baciu - Liceul Teologic Penticostal Betel, Oradea (Bihor)

Descriere:

Jocul didactic prezentat se adresează elevilor care doresc să răspundă la întrebări pe baza textului „Vrăjitorul din Oz”, dar și învățătorilor care vor să folosească aceasta resursa într-un moment al lecției pentru reactualizare/ recapitulare sau evaluare.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Comunicare în limba română

Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.2.. Identificarea mesajului unui text în care se relatează întâmplări, fenomene din universul cunoscut


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/2067955
Accesări: 295

Propunător: Alexandra Emanuela Baciu - Liceul Teologic Penticostal Betel, Oradea (Bihor)
Data validării: 25 iunie 2022

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite