Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a VI-a >

Weather Blues (Exercițiu multimodal)

Autor: Daniela Bunea - Colegiul Național Gheorghe Lazăr, Sibiu (Sibiu)

Descriere:

Activitatea de învățare presupune rezolvarea a 3 sarcini de lucru propuse multimodal. Elevii pot lucra în perechi pentru a identifica informații esențiale din materialele înregistrate prezentate, referitoare la anotimpuri, vreme și sentimente.

Resursa educațională propusă poate fi folosită atât în sala de clasă, cât și în sesiuni online. Cadrul didactic poate urma scenariul propus sau îl poate adapta, în funcție de numărul elevilor și/sau de nivelul clasei.

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză

Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 1. Receptarea de mesaje orale simple
Competența specifică vizată prioritar: 1.. Receptarea de mesaje orale simple


Legătura web către resursă: https://spark.adobe.com/page/dGAXtF92prXEM/
Accesări: 379

Propunător: Daniela Bunea - Colegiul Național Gheorghe Lazăr, Sibiu (Sibiu)
Data validării: 30 aprilie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite