Descriere:
Exercițiul digital se adresează elevilor din clasa a V-a și vizează dezvoltarea competenței specifice 3.2. – Extragerea informațiilor dintr-un text scurt, însoţit de ilustraţii, prin intermediul următoarelor activități de învățare: ordonarea/ gruparea unor imagini pe baza informațiilor din text, oferirea de răspunsuri scurte la întrebări care vizează detalii, de exemplu: Cine? Ce? Unde? Când? și asocierea unor enunțuri cu imagini dintr-un set.
De asemenea, resursa poate fi utilizată și la clasa a VII-a, pentru a exersa exprimarea intențiilor cu ajutorul construcției „be going to” (C.S. 2.1. Prezentarea unor planuri / expunerea unor intenţii și proiecte de viitor- utilizarea unor formule uzuale pentru a indica intenţii, planuri; expunerea de planuri / proiecte de vacanţă).
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/26184195
Accesări: 255
Propunător: Claudia-Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (Buzău)
Data validării: 25 iulie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.