Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a X-a >

Wish Clauses (Kahoot game)

Autor: Carmen-Mirela Butaciu - Liceul Atanasie Marienescu, Lipova (Arad)

Descriere:

The Kahoot game helps to practise Subjunctive Mood used in Wish Clauses. It can be used for practise, testing, individually or collaboratively, syncronous or asyncronous.

Teachers can use it as an item bank, generating several kahoot games with manageable lenght of 6 to 10 questions.

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Engleză

Nivelul: Clasa a X-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 1. Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 1.. Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare


Legătura web către resursă: https://create.kahoot.it/share/3da7b682-708d-430d-a00a-267871bc23ea
Accesări: 615

Propunător: Carmen-Mirela Butaciu - Liceul Atanasie Marienescu, Lipova (Arad)
Data validării: 31 iulie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite