Descriere:
Scenariul didactic pentru trei lecții succesive a fost creat pentru competiția ”Diversity in STEM” – noiembrie 2018 – organizată de Scientix și STEM Alliance. A fost ales ca unul dintre cele patru materiale câștigătoare la categoria Resurse (stemalliance.eu/campaigns/diversity-in-stem2018-competition/winners). Folosind oportunitatea Microsoft in Education de a desfășura lecții pe Skype cu specialiști din diverse domenii și finalizat cu un test pe KAHOOT, scenariul își propune să motiveze elevii, dar mai ales elevele, în descoperirea și alegerea unei viitoare meserii în domeniul STEM.
Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: Receptarea mesajelor transmise oral sau în scris în diferite situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://docs.google.com/document/d/1rXor_mkLCjhvdlq0FC-1hQui-yh4b6dzqz7oC2ohVfc/
Accesări: 731
Propunător: Cristina Nicolăiţă - Școala Gimnazială Gheorghe Magheru, Caracal (Olt)
Data validării: 25 mai 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.