Descriere:
Acest scenariu de învățare propune combinarea scrierii funcționale cu scrierea imaginativă/ creativă. Practica scrierii se face în contexte creative. Elevii vor înțelege semnificația și utilitatea scrisului, precum și importanța unei comunicări scrise corespunzătoare. Își vor exersa abilitățile interpersonale, abilitățile practice și TIC. Această activitate își propune să dezvolte competențele de comunicare și abilitățile de scriere ale elevilor.
Elevii vor lucra în patru echipe. Fiecare echipă își va prezenta produsele de activitate și va descrie procesul de lucru, cu dificultățile și oportunitățile întâlnite. Faptul că elevii vor da și vor primi feedback va contribui la valorizarea fiecărui participant.
Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: Redactarea unor texte funcţionale simple care conţin limbaj vizual şi verbal
Legătura web către resursă: http://blogs.eun.org/teachwitheuropeana/learning-scenarios/writing-explorers-ls-ro-264/
Accesări: 721
Propunător: Graţiela Vișan - Școala Gimnazială Mihai Viteazul, Boldești-Scăeni (Prahova)
Data validării: 18 mai 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.