Sarcina de lucru pentru elevi:
În perechi, veți răspunde la întrebări legate de caracteristicile textului argumentativ, așa cum le-am discutat în orele precedente. Întrebările vor viza conectorii, formulele de introducere a argumentelor și conținutul textului.
La fiecare întrebare veți avea mai multe variante de răspuns, însă doar una va fi cea corectă.
Aceste întrebări sunt în aplicația Kahoot și vom răspunde la ele de pe calculator, așadar vom merge câte doi la un calculator.
La final, primele două echipe care au cele mai multe răspunsuri corecte (în cel mai scurt timp) câștigă și fiecare membru va primi câte o carte, fie de poezii, fie de povestiri.
Când ați terminat testul, vă rog să ridicați mâna ca eu să pot veni și să vă verific punctajul și să-l pot scrie pe tablă în ordinea cronologică a rezolvării testului.
Echipele vor fi numerotate și vom vedea la final care două echipe câștigă.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să recunoască un text argumentativ după structura sa
Să recunoască trăsăturile unui text argumentativ la prima vedere
Să explice structura textului argumentativ
Să folosească exemple în construcția textului argumentativ
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor vedea întrebările pe rând, împreună cu cele 4 răspunsuri, și se vor consulta pentru a decide asupra răspunsului corect. La final, aceștia vor ridica mâna pentru a-mi semnala că au terminat, iar eu le voi verifica punctajul și voi nota în ordine cronologică pentru a vedea cine câștigă cu cele mai multe răspunsuri corecte în cel mai scurt timp.
Accesări: 1.047
Contribuitor: Raluca Rumega - Facultatea de Litere (2018)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Kahoot
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.