Kahoot! este un instrument digital utilizat în educație pentru realizarea de scurte teste la care elevii răspund cu propriile dispozitive (de obicei, telefonul mobil).
Avantajul aplicației Kahoot! este că este antrenează elevii în activități rapide de evaluare de cunoștințe: test, quiz, trivia. Este simplu de utilizat. Profesorul își face un cont pe https://kahoot.com/schools/, unde creează testul. În clasă, se autentifică pe propriul cont și lansează testul – un cod PIN apare pe ecranul videoproiectat. Elevii intră, de pe telefonul mobil/ tabletă/ computer, în orice browser de Internet, pe adresa kahoot.it, unde înscriu PIN-ul, apoi un nume de participant la „joc”.

Link pentru crearea de teste: https://kahoot.com/schools/
Link pentru elevi: kahoot.it
Instrumente digitale alternative pentru Kahoot: Tricider, Socrative, Mentimeter, Dotstorming, Plickers, Doodle, SurveyMonkey, Google forms,

Exemple de situații de învățare (resurse educaționale deschise) care utilizează aplicația Kahoot:

Chimie

Clasa a X-a

Chimie

Clasa a X-a

Geografie

Clasa a VIII-a

Geografie

Clasa a VI-a

Biologie

Clasa a VII-a

Geografie

Clasa a VIII-a

Limba şi literatura română

Clasa a III-a

Biologie

Clasa a XI-a

Educaţie fizică

Clasa a V-a

Limba şi literatura română

Clasa pregătitoare

Psihologie

Clasa a X-a

Cultură civică

Clasa a VII-a

Biologie

Clasa a VI-a

Filosofie

Clasa a XII-a

Geografie

Clasa a XII-a

Economie

Clasa a XI-a