Sarcina de lucru pentru elevi:
Selectați cel puțin 10 substantive din textul melodiei lui Randi, VISĂTOR, precizând cazul, funcția sintactică și întrebarea pe care ați folosit-o.
Linkul la melodie: youtube.com/watch?v=vpXlkKVidGk
Tema va fi scrisă pe caietul de română, iar poza cu tema se încarcă în platforma online (Google Classroom), în secțiunea aferentă, sub cerința dată.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice cel puțin 10 substantive diferite: simple/ compuse/ comune/ proprii;
Să precizeze corect cazul substantivului selectat;
Să identifice corect funcția sintactică, punând în paranteză întrebarea folosită;
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii sunt notificați pe gmail că au primit temă în clasa virtuală de limba română, pe Classroom. Accesează cursul de pe platforma școlii și în secțiunea temă citesc cerințele. După familiarizarea cu cerințele temei, accesează linkul cu melodia și textul lui Randi: https://www.youtube.com/watch?v=vpXlkKVidGk Își selectează substantivele, atât simple, comune, dar și proprii, le transcriu pe caiete și le analizează. Ei petrec un timp plăcut, mesajul cântecului fiind plin de optimism, încurajându-i pe elevi să creadă în visul lor! După ce au scris tema, fac poză și o încarcă sub cerință.
Accesări: 798
Contribuitor: Luminița Elena Radu - Școala Gimnazială Nr. 25, Sibiu (Sibiu) (2020)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: YouTube Google Classroom
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.