Sarcina de lucru pentru elevi:
Individual, realizați clasificarea modurilor personale și nepersonale a verbului, după cum s-au predat la clasă, utilizând aplicația Bubble.us, cunoscută pentru crearea de hărți conceptuale. În efectuarea acestei sarcini de lucru, va trebui să respectați următoarele indicații:
1. Trebuie să creați două hărți conceptuale, în aceiași pagină, care în mijloc să aibă o casetă mare, unde: într-o parte să scrieți „moduri personale” și în cealaltă „moduri nepersonale”.
2. Creați apoi, de la caseta mare, casete mai mici, pentru fiecare mod în parte.
3. De la aceste casete, creați alte casete diferit colorate și cu forme diferite și dați câte trei exemple.
Cele mai interesante și bine lucrate hărți vor fi adăugate la avizierul virtual al clasei, cu ajutorul aplicației Padlet.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Exercițiul contribuie la dezvoltarea competenței 3.4 din programa școlară de Limba română pentru clasa a VI-a: sesizarea organizării morfologice- categorii morfologice specifice părților de vorbire.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevul trebuie să dea exemple pentru fiecare tip de mod verbal.
Accesări: 827
Contribuitor: Bianca Buzila - Facultatea de Litere (2018)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a VI-a
Alte activități care utilizează: Padlet Bubbl.us
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.