Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați un avizier virtual la nivelul clasei cu titlul „Rețete tradiționale din Franta si Romania”, folosind Padlet (https://padlet.com). Fiecare echipă (formata din doi elevi) va menționa cate o reteta traditionala din una dintre cele doua tari, va adăuga o fotografie cu preparatul respectiv sau va încărca un clip video reprezentativ.
La finalul orei, un reprezentant al fiecărei echipe va trimite linkul la avizierul creat de echipă pe grupul clasei.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere ingredientele unei retete, utilizand corect articolul partitiv
Să descrie in 4-5 enunturi un preparat traditional din Franta si/sau Romania
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au ca temă realizarea avizierului online cu titlul „Rețete tradiționale din Franta si Romania" folosind aplicația Padlet. Aceștia trebuie să identifice în mediul online și/sau în manual (unitatea de invatare predata) retete traditionale romanesti si/ sau frantuzesti, să le noteze în avizier, împreună cu o fotografie sugestivă și/ sau un clip video. În acest mod, se vor consolida cunoștințele predate. Fiind un avizier pe care îl realizează în colaborare, elevii vor schimba idei și vor negocia valoarea unor resurse pentru prezentarea temei date - exersând capacități de comunicare, negociere, sinteză, rezolvare de probleme. De asemenea, vor putea consulta și ce au făcut celelalte echipe, apreciind activitatea acestora.
Accesări: 937
Contribuitor: Cristina Stan - Școala Gimnazială Grigore Moisil, Ploiești (Prahova) (2018)
Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.