Sarcina de lucru pentru elevi:
Citește cu atenție textul „Furtuna”, de Ruth Stiles Gannett.
Notează în caiet personajele întâlnite pe parcursul textului.
Deschide link-ul pe care îl ai la dispoziție, apoi bifează variantele corecte de răspuns.
wordwall.net/ro/resource/6156942/
Realizează un tabel cu două coloane. În prima coloană, transcrie alineatul în care Elmer și dragonul își dau seama că apa a scăzut. În a doua coloană, vei scrie ce sentimente îți transmite acest alineat.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
3.1.1. să identifice în textul „Furtuna” personajele care iau parte la acțiune
3.1.2. să indice în text aspecte reale, respectiv imaginare
3.1.3. să deducă sentimentele pe care le transmite un alineat al textului prin completarea jurnalului cu dublă intrare
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor citi cu atenție textul „Furtuna” (după Ruth Stiles Gannett), individual, cu creionul în mână. După ce vor parcurge textul, elevii vor nota în caiet care sunt personajele întâlnite pe parcursul textului. Pe urmă, vor accesa link-ul aflat la dispoziție și vor alege variantele corecte de răspuns, identificând astfel elemente definitorii textului literar. După finalizarea quizz-ului cu ajutorul căruia au identificat elementele reale și imaginare din text, vor folosi jurnalul cu dublă intrare pentru a reda sentimentele transmise de alineatul selectat din text.
Accesări: 1.385
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a III-a
Alte activități care utilizează: Wordwall Microsoft Excel
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.