Sarcina de lucru pentru elevi:
Elevii vor fi împărțiți în șase grupe. Au ca activitate în clasă de realizat un avizier virtual la nivelul clasei, cu titlul „Obținerea produsului” folosind Padlet (https//padlet.com).
Fiecărei echipe îi va fi atribuit un produs (masă de tenis, scaun, palete de tenis, unt, biscuit, jachetă); șase echipe – șase produse.
Fiecare echipă va adăuga fotografii sugestive despre produsul atribuit. Pot încărca clipuri video despre componentele produsului, despre modul în care este obținut produsul.
Reprezentantul fiecărei grupe va trimite la finalul activității linkul la avizierul creat pe grupul clasei pentru a putea fi consultat de celelalte echipe.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere componentele unui produs;
Să prezinte etapele ciclului de viață al produsului;
Să identifice obiectivul final al lansării unui nou produs.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii au ca sarcină de lucru să realizeze un avizier online cu titlul “Obținerea produsului” folosind aplicația Padlet. Pentru consolidarea cunoștințelor predate, elevii vor identifica în mediul online informații despre produsele care le-au fost atribuite, vor găsi imagini sugestive cu produsele respective și vor identifica câte un filmuleț/clip video despre elementele componente ale produselor lor și despre modul în care s-au obținut aceste produse. Această activitate colaborativă le permite elevilor să împărtășească cu ceilalți membri idei și sugestii care le pot îmbunătăți activitatea.
Accesări: 749
Contribuitor: Ramona Ana Maria Mazilu - Liceul Energetic, Craiova (Dolj) (2020)
Alte activități pentru: Educaţie antreprenorială Clasa a X-a
Alte activități care utilizează: Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.