Sarcina de lucru pentru elevi:
La finalul lecției elevii, răspund la 5-6 întrebări pregătite de profesor, utilizând aplicația Kahoot.
Pentru săptămâna următoare, fiecare elev are ca temă construirea/ elaborarea unui nou Kahoot cu întrebări din lecția de zi, având ca model cel la care au răspuns în clasă.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să definească termenul resurse naturale
Să enumere caracteristicile principale ale zonelor care dețin diferite zăcăminte
Să enumere câteva resurse aflate pe teritoriile care li se menționează
Să identifice, pe baza unor materiale/ ilustrații, zonele care dispun de anumite resurse naturale, specificate
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Utilizarea constantă a unei astfel de aplicații îi stimulează pe elevi să fie atenți în timpul predării pentru a rezolva cu ușurință întrebările de la finalul lecției și pentru a fixa mai bine informațiile primite în timpul orei. Cadrul didactic poate relua instanța kahoot, ca posibilitate de a reveni la întrebările mai dificile, de a argumenta răspunsul și de a înțelege mai bine. În plus, elaborarea unui kahoot de către elevi, ca temă pentru acasă, îi determină să citească lecția, să sintetizeze conținutul, să identifice informațiile corecte și posibili distractori.
Accesări: 1.067
Contribuitor: Olimpius Istrate / Ramona Burcă - Facultatea de Geografie (2021)
Alte activități pentru: Geografie Clasa a XII-a
Alte activități care utilizează: Kahoot
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.