Sarcina de lucru pentru elevi:
1. Priviți cu atenție monitorul și alegeți semnul de comparație potrivit pentru fiecare pereche de numere.
Pentru fiecare pereche de numere comparata corect, veți primi o steluță ca recompensă. Elevii care vor acumula cel mai mare număr de steluțe vor putea participa la proba de baraj.
8…..6 9……10 14 ….14 12…….21 17 …….7 1…….11 16……..6
2. Ordonați crescător numerele din șir trăgând cu mouse-ul numărul la locul corespunzător:
23; 1; 13; 6; 20; 27
…….; …….; ………;………..; ………..; ……….. .
3. Din șirul următor, selectați doar numerele pare și ordonați-le descrescător:
5; 11; 22; 4; 14; 20; 19;
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să compare numere
Să ordoneze crescător sau descrescător un șir de numere date
Să ordoneze crescător sau descrescător numere pare sau impare
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor realiza individual sarcinile date. Pentru primul exercițiu, slide-ul va avea ca fundal un peisaj sau o imagine dintr-o poveste. Elevii vor selecta semnul de comparație potrivit si, trăgând mouse-ul, vor aduce semnul în spațiul corespunzător. Pentru exercițiul de ordonare, numerele vor fi așezate în niște casete colorate, iar prin selectare, aceste numere se vor așeza în ordinea cerută. La exercițiul al treilea, elevii vor da click pe numărul par, apoi îl vor așeza în caseta corespunzătoare pentru ordonare descrescătoare. Pentru fiecare număr așezat corect elevii vor primi câte o steluță drept recompensă. La finalul activității, elevii numără steluțele primite și participă la proba bonus care va consta în colorarea unui personaj din povești utilizând programul Paint.
Accesări: 2.229
Contribuitor: Lenuța Paicu - Școala Gimnazială Ciprian Porumbescu (Suceava) (2018)
Alte activități pentru: Matematică și explorarea mediului Clasa I
Alte activități care utilizează: Microsoft Powerpoint
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.