Sarcina de lucru pentru elevi:
Cu ajutorul aplicației EdPuzzle, veți recapitula și consolida noțiunile învățate la clasă despre lichide și soluții, învățând să corelați teoria predată cu exemple practice din viața de zi cu zi.
1. Intrați pe website-ul aplicației: https://edpuzzle.com/
2. Creați un nou cont cu opțiunea “Sign up as a student” sau intrați pe cont dacă aveți deja unul.
3. Alăturați-vă clasei virtuale “9A Chimie” folosind codul de acces “kajlaaz”.
4. Răspundeți la întrebările aferente celor două videoclipuri postate: “Liquids: Crash Course Chemistry #26” si “Solutions: Crash Course Chemistry #27”. În total sunt 8 întrebări cu alegere multiplă și o întrebare cu răspuns liber. Trimiteți testele completate pînă la data stabilită.
5. Accesați “My Classes” pentru a afla câte răspunsuri corecte ați ales, ce notă ați primit sau cât ați vizionat din videoclip. Pentru un raport mai detaliat apăsați pe butonul “Progress”.
Pentru informații suplimentare, accesați https://support.edpuzzle.com/hc/en-us/categories/201076242-For-Students
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1) Să definească cele 3 tipuri de forțe intermoleculare întâlnite la lichide;
2) Să identifice forțele intermoleculare ce acționează pentru o substanță chimică;
3) Să diferențieze conceptele: adeziune și coeziune; menisc convex și menisc concav;
4) Să redea, în scris sau verbal, proprietățile lichidelor care sunt consecințe ale fenomenelor de adeziune și coeziune;
5) Să redea, în scris, formulele pentru concentrațiile procentuală, molară și molală;
6) Să propună un anumit tip de solvent pentru un solut cu polaritate cunoscută;
7) Să enunțe prin propriile cuvinte legea lui Henry.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevul va citi instrucțiunile din temă. Elevul va accesa aplicația intrând pe https://edpuzzle.com/ și își va crea un cont sau se va loga pe un cont deja existent. Apoi va introduce codul sus-menționat pentru a se alătura celorlalți colegi în clasa virtuală creată. În continuare elevul va viziona pe rând cele două videoclipuri postate pe grupul clasei. Prima dată când urmărește un videoclip își face o idee generală și încearcă să înțeleagă conceptele, dar probabil nu reține toate detaliile. De aceea e posibil să fie necesara repetarea anumitor secțiuni din videoclipuri pentru a putea răspunde la întrebări. La nevoie, elevul va folosi informații din manual, caiet sau alte surse de informare: cărți de la bibliotecă, internet. Elevii vor căuta cuvintele engleze necunoscute din domeniul chimiei în dicționar și vor activa subtitrările (CC) dacă nu înțeleg ceva. După trimiterea celor 2 teste rezolvate până la termenul stabilit elevii vor vedea ce rezultate au obținut și ce feedback au primit intrând pe rubrica “My Classes”.
Accesări: 1.640
Contribuitor: Paul Adrian Tărăbuță - Facultatea de Chimie (2018)
Alte activități pentru: Chimie Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Edpuzzle
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.