Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Istorie > Clasa a V-a >

Polisul grec – consolidare (Joc didactic)

Autor: Alina Popescu - Colegiul Național Moise Nicoară, Arad (Arad)

Descriere:

Jocul didactic îî ajută pe elevi să răspundă la întrebări referitoare la evenimente și fapte istorice. Acest joc didactic poate fi folosit pentru o evaluare rapidă la sfârșitul lecției Polisul grec. Este o activitate individuală care îi oferă elevului posibilitatea verificării cunoștințelor acumulate în cadrul lecției.

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Istorie

Competență generală: 3. Utilizarea termenilor istorici în diferite situații de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.2.. Utilizarea corectă a termenilor istorici accesibili în situații de comunicare orală și scrisă


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=ptijcfw1k20
Accesări: 451

Propunător: Alina Popescu - Colegiul Național Moise Nicoară, Arad (Arad)
Data validării: 6 aprilie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite