Sarcina de lucru pentru elevi:
Profesorul prezintă elevilor filmul „Iosif și frații săi – model de iertare”, explicând cât de importantă este iertarea pentru a ne întări în iubire, a trăi în armonie cu Dumnezeu și cu semenii.
Profesorul va forma 6 grupe, a câte 4 elevi în fiecare grupă, folosind instrumentul Classroomscreen (classroomscreen.com).
În urma cunoștințelor asimilate la oră, fiecare grupă va avea de rezolvat o sarcină de lucru acasă:
Grupa 1 are sarcina de a DESCRIE persoanele din filmul prezentat.
Grupa 2 are sarcina de a COMPARA persoanele din filmul prezentat.
Grupa 3 are sarcina de a ANALIZA comportamentul persoanelor din filmul prezentat.
Grupa 4 are sarcina de a ASOCIA comportamentul persoanelor din filmul prezentat cu comportamentele oamenilor din viața de zi cu zi.
Grupa 5 are sarcina de a ARGUMENTA comportamentul persoanelor din filmul prezentat și al nostru față de aproapele.
Grupa 6 are sarcina de a APLICA situația din filmul prezentat la momente din viață noastră.
Fiecare grupă va posta sarcina de lucru rezolvată pe avizierul online al clasei (se dă link-ul de la avizierul online Padlet utilizat la ora de Religie).
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să compare tipurile de comportament ale lui Iosif și ale fraților săi.
Sǎ precizeze tipuri de comportament din viaţa de zi cu zi, raportându-se la conţinutul moral al textului care prezintă viaţa lui Iosif.
Sǎ desprindă calitățile morale ale unei personalități biblice.
Să manifeste un comportament moral, în viața personală şi în societate, în acord cu valorile religioase.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Fiecare grupă va rezolva sarcina de lucru folosind avizierul online Padlet (https://padlet.com). În funcție de sarcina de lucru fiecare grupă își va îmbunătăți cunoștințele despre importanța iertării pentru a ne întări în iubire, a trăi în armonie cu Dumnezeu și cu semenii. Elevii învață să lucreze în echipă, colaborativ utilizând instrumente și aplicații online pentru efectuarea diferitelor sarcini de lucru.
Accesări: 929
Contribuitor: Cristina Muntean - Liceul Teoretic Gustav Gundisch, Cisnădie (Sibiu) (2021)
Alte activități pentru: Religie/ Istoria religiilor Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: video Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.