Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați o prezentare de tip vision-board, prin intermediul aplicației online Padlet, prin care să expuneți diferitele forme ale pieței regăsite în jocul de societate „Monopoly”.
În urma finalizării prezentării, link-ul către aceasta va fi postat pe avizierul virtual al clasei, unde aveți drepturi de postare (până la termenul limită).
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. Să identifice și să înțeleagă diferitele forme ale pieței.
2. Să recunoască diferențele între formele pieței.
3. Să coreleze formele pieței cu diferite situații întâlnite, cum ar fi jocurile de societate.
4. Să recunoască (mai bine) aspecte economice în activități de zi cu zi.
5. Să utilizeze instrumentele și aplicații online pentru a prezenta un punct de vedere (vision board) sau argumente/ situații din domeniul economic.
6. Să își dezvolte atât simțul analitic cât și creativitatea în abordarea situațiilor specifice domeniului economie.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Pentru realizarea temei, elevilor le este recomandat să încerce jocul de societate „Monopoly”, însă aceasta nu este o condiție obligatorie. Informații despre joc și regulamentul acestuia pot fi găsite prin intermediul internetului. Elevii vor trebui să descrie activitatea jucătorilor pe parcursul unui joc, aducând în evidență deciziile acestora care schimbă tipul pieței la un anumit moment. Elevii vor trebui să aducă în discuție toate tipurile de piață care pot fi întâlnite pe parcursul jocului (monopol, oligopol, monopson, oligopson), cât și situația de concurență perfectă. Tipurile de piață trebuie prezentate atât în mod general cât și în mod relevant activității din cadrul jocului. Exemplu: Piața de monopol este reprezentată de un singur ofertant și mulți cumpărători / La începutul jocului se întâlnește piața de monopol, toți jucătorii cumpărând proprietăți de la unicul ofertant (banca). Prezentarea realizată prin intermediul aplicației online Padlet trebuie să fie alcătuită într-un mod atractiv și educațional. Va fi încărcată pe avizierul virtual înainte de termenul limită (o săptămână de la primirea sarcinii).
Accesări: 627
Contribuitor: Cristian-Tony Voicu - Facultatea de Administrație și Afaceri (2022)
Alte activități pentru: Economie Clasa a XI-a
Alte activități care utilizează: vision board Padlet jocuri
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.