Sarcina de lucru pentru elevi:
Grupa 1: Utilizând aplicația Google Maps, realizați un traseu în care să cuprindeți vizitarea a cel puțin 3 monumente istorice din patrimoniul UNESCO.
Grupa 2: Utilizând aplicația Canva, realizați un afiș prin care să faceți cunoscute locurile și monumentele introduse în patrimoniul UNESCO.
Grupa 3: Utilizând aplicația StoryJumper, realizați un ebook despre locurile/ monumentele incluse în patrimoniul UNESCO.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. Observarea hărților digitale și a simulărilor confruntărilor armate, folosind TIC ;
2. Localizarea pe harta fizică a României a unor locuri/zone de importanță istorică;
3. Descrierea unor fotografii ilustrând locuri, clădiri (monumente și locuri din patrimoniul UNESCO);
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Conectați online, elevilor li se cere să colaboreze pentru a răspunde în cadrul grupelor sarcinilor propuse. Produsele activităților vor fi discutate frontal.
Accesări: 645
Contribuitor: Daniela Preda - Școala Gimnazială Dumitru Hera, Bătești (Prahova) (2022)
Alte activități pentru: Istorie Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: StoryJumper Google Maps Canva
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.