Sarcina de lucru pentru elevi:
Acum, o să ne împărțim în trei grupe. Vă rog pe fiecare în parte să extrageți o formă din această pălărie. Voi trebuie să numiți forma extrasă și să o lipiți pe tablă, pentru a o putea vizualiza împreună.
Acestea sunt activitățile pe care voi le veți lucra în clasă. Trebuie să colorați formele conform indicațiilor date de mine, și anume eu vă voi spune culoarea și voi veți începe să colorați împreună. Veți lucra în grup.
Tema voastră pentru acasă este următoarea:
– fiecare grup va primi un set de forme
– trebuie să vă folosiți creativitatea pentru a crea un obiect sau un animal (șoarece, casă, robot)
– data viitoare, trebuie să prezentați în clasă ceea ce ați lucrat acasă, să numiți forma aleasă și să spuneți ce forme ați ales pentru a crea obiectul sau animalul respectiv.
Următorul link, https://www.turtlediary.com/game/how-to-use-a-dictionary.html, vă va ajuta să faceți o scurtă recapitulare, împreună cu părinții.
https://padlet.com/worthingtonpark/secondgrade – prin acest site, veți putea verifica, prin joc, dacă formele folosite la temă sunt cele corecte.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să recunoască formele de diferite tipuri
Să răspundă corect, în limba engleză, la câteva întrebări despre forme și culori
Să-și exprime opinia în engleză, cu încredere
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Membrul fiecărei grupe va extrage câte o formă din pălărie și va trebui să denumească obiectul în limba engleză. Următorul pas este ca ei să lipească formele extrase pe tablă, pentru ca toți ceilalți să aibă o imagine de ansamblu și prin repetare, aceștia să rețină denumirile formelor. După acest exercițiu, fiecare grupă va avea de colorat un set de forme, astfel se va realiza o recapitulare a culorilor. Aceștia vor manifesta interes și receptivitate, deoarece le va fi antrenată imaginația. Aceste exerciții sunt atât individuale, cât și combinate. Elevii vor putea reține toate formele, deoarece tema de acasă presupune învățare prin joc, astfel că obiectivele vor fi îndeplinite cu succes.
Accesări: 855
Contribuitor: Elena-Alexandra Vidrașcu - Facultatea de Limbi și Literaturi Străine (2018)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a II-a
Alte activități care utilizează: Padlet dicționare online
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.