Sarcina de lucru pentru elevi:
Capitolul: Fratele meu este super!, Tema: Membrii familiei și activitățile lor
Realizați o descriere amănunțită a doi membri ai familiei (alocați prin tragere la sorți), ținând cont de următoarele aspecte:
- nume (poate fi imaginar)
- vârstă (poate fi inventată)
- descrieri fizice (culoarea ochilor, culoarea părului etc.)
- vestimentația (numirea articolelor vestimentare și ale culorii acestora)
- unde credeți că se află
- ce activități credeți că fac
- ce emoții transmit (sunt veseli, triști, nervoși etc.)
Descrierile le veți realiza pe baza imaginilor din prezentarea primită. (https://prezi.com/view/ZZCgXGrctssIvxEbBWyt/)
Este recomandat ca, întâi să vă notați pe caiet sau pe o foaie cuvintele cheie pentru fiecare punct menționat anterior, iar, apoi, cu ajutorul notițelor, să le prezentați colegilor voștri.
Ca temă pentru acasă, puteți încerca să transpuneți textul de prezentare la persoana I și să creați un avatar Voki care să îl spună.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
1. Să identifice termenii din câmpul lexical al familiei, în limba germană.
2. Să descrie succint detaliile fizice ale persoanelor.
3. Să utilizeze termeni din câmpul lexical al părților corpului (nas, gură, ochi etc.)
4. Să identifice termenii din câmpul lexical al culorilor.
5. Să recunoască elementele de vestimentație (cămașă, bluză, vestă etc.)
6. Să explice cu aproximație, într-o propoziție în limba germană, locația unde s-ar putea afla persoana.
7. Să numească emoțiile pe care le transmit persoanele din imaginile date (veselie, furie, tristețe etc.)
8. Să numească activitățile pe care cred că le-ar face persoanele din imagini.
9. Să vorbească liber pe tema propusă.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Pentru realizarea acestei sarcini de lucru, elevii vor merge în laboratorul de informatică însoțiți, bineînțeles de profesorul de limba germană, pentru ca fiecare echipă să dispună de un laptop/ calculator. Aceștia vor fi împărțiți în grupe de câte 4, fiecărei grupe revenindu-i doi membrii ai familiei, urmând ca doi elevi șă-și împartă informațiile despre fiecare membru al familiei. Aceștia vor deschide prezentarea propusă, vor merge la cei doi membrii, care li s-au distribuit, vor lucra în echipă, vor discuta pe baza imaginilor din prezentare, va veni fiecare cu idei, urmând ca în final să se pună de acord pentru fiecare informație numită anterior. După ce s-a scurs timpul de lucru, vor veni câte doi elevi la prezentarea videoproiectată deja pe smartboard de către cadrul didactic, vor vorbi despre membrul ales, exemplificând cu detalii din imaginile propuse, mânuind prezentarea propusă.
Accesări: 424
Contribuitor: Andreea-Ingrid Drăgan - Facultatea de Limbi străine (2022)
Alte activități pentru: Limba germană Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Voki Prezi
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.