Sarcina de lucru pentru elevi:
Grupați în echipe de câte 5 elevi, creați un chestionar de tipul Kahoot, prin care să vă evaluați colegii cu privire la următoarele teme pe care le-am studiat de-a lungul acestei lecții:
- Explicarea unor valori şi principii constituționale din țara noastră
- Diferențele principale dintre Constituțiile din România
- Contextul istoric al adoptării Constituțiilor din România
- Structura unei constituții.
Accesând kahoot.com, puteți realiza sarcina de lucru în aplicația Kahoot (și va fi disponibilă pentru colegi în kahoot.it).
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice cel puțin 3 dintre Constituțiile pe care România le-a avut
Să recunoască valorile și principiile constituționale
Să descrie etapele adoptării unei legi fundamentale
Să analizeze structura Constituției României prin comparație cu alte Constituții
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor avea la dispoziție 30 de minute pentru realizarea acestor chestionare de tip Kahoot și aproximativ 20 de minute pentru a rezolva testele kahoot în prezența cadrului didactic. Se vor grupa în echipe și vor fi nevoiți să colaboreze contratimp, pentru a-și îndeplini sarcina de lucru. Prin această activitate vor învăța să își gestioneze timpul de lucru, dar și să lucreze în echipă. Conceperea întrebărilor de către aceștia evidențiază capacitatea lor de a selecta cele mai relevante informații referitoare la tema dată. În consecință, răspunsurile vor reliefa gradul de înțelegere al noilor concepte și elemente învățate la această lecție. Prin această formă interactivă de lucru, elevii pot fi evaluați în mod general mult mai ușor. Astfel, vom observa care sunt elementele care necesită mai multă atenție și clarificare.
Accesări: 851
Alte activități pentru: Cultură civică Clasa a VII-a
Alte activități care utilizează: Kahoot
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.