Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba engleză > Clasa a X-a >

The articles – final assessment (Joc trivia)

Autor: Monica Felherț - Liceul Tehnologic Nr. 1, Salonta (Bihor)

Descriere:

Resursa se adresează elevilor din clasa a X-a și profesorilor de limba engleză.

Activitatea reprezintă o suită de multiple choice sentences realizate după modelul jocului interactiv MILLIONAIRE, pentru o evaluare finală a lecției, the articles.

Jocul didactic poate fi folosit colaborativ sau individual, în clasă sau ca exercițiu de recapitulare, consolidare – ca temă pentru acasă, sau evaluare finală.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Engleză

Nivelul: Clasa a X-a
Disciplina: Limba engleză

Competență generală: 3. Realizarea de interacţiuni în comunicarea orală sau scrisă
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Realizarea de interacţiuni în comunicarea orală sau scrisă


Legătura web către resursă: https://view.genially.com/6820d900cda5930e54eadd83/interactive-content-the-articles-quiz
Accesări: 32

Propunător: Monica Felherț - Liceul Tehnologic Nr. 1, Salonta (Bihor)
Data validării: 11 mai 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite