Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Geografie > Clasa a V-a >

Apele stătătoare de pe Terra – fixarea/ verificarea cunoștințelor (Test ludic trivia)

Autor: Dana Nicoară și Dana Antohie

Descriere:

Jocul didactic de tip trivia se adresează profesorilor de geografie și elevilor de clasa a V-a, ce au parcurs lecția Apele stătătoare de pe Terra și doresc o fixare și o verificare a noțiunilor studiate într-un mod cât mai distractiv și atractiv.

Dificultatea întrebărilor crește treptat, stimulând elevii să își folosească gândirea critică și să aplice noțiunile discutate.

 

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Geografie

Competență generală: 1. Prezentarea realităţii geografice utilizând mijloace şi limbaje specifice
Competența specifică vizată prioritar: 1.2.. Descrierea unor elemente, fenomene sau procese geografice observate direct sau indirect


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/40907282
Accesări: 27

Propunător: Dana Nicoară - Școala Gimnazială Cuza Vodă, Galați (Galaţi)
Data validării: 22 mai 2025

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite