Descriere:
Exercițiul evidențiază rolul activ al cititorului în receptarea poeziei și îi ajută pe elevi să descopere cum interpretarea personală, emoțiile și experiențele proprii pot completa mesajul autorului.
Resursa stimulează gândirea critică, empatia și creativitatea, transformând lectura într-un act colaborativ și reflexiv. Recomand folosirea acestei resurse începând cu clasa a VIII-a, inclusiv în cadrul unor activități didactice interdisciplinare sau transdisciplinare.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/41642454
Accesări: 12
Propunător: Claudia-Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (Buzău)
Data validării: 1 septembrie 2025
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.