Sarcina de lucru pentru elevi:
Profesorul scrie ”new boy” pe Padlet și îi întreabă pe elevi cine poate fi acest nou băiat.
Ca sa vadă dacă predicțiile lor sunt adevărate, vor viziona un scurtmetraj ”New boy”. Profesorul îi roagă sa fie atenți la detalii, deoarece la sfârșit vor răspunde la câteva întrebări legate de tema filmului.
https://www.youtube.com/watch?v=FdeioVndUhs (elevii vizioneaza filmul)
Elevii trebuie să răspundă la mai multe întrebări legate de film și descoperă că tema filmului este bullying-ul.
Elevii trebuie să lucreze pe grupe, au 10 minute la dispoziție să creeze un avizier online pe Padlet, unde trebuie sa adauge slide-uri/ imagini corespunzătoare bullying-ului, iar la sfârșitul activității să le ofere link-ul celorlalte grupe, care au 5 minute la dispoziție sa comenteze respectivele slide-uri și să scrie mesaje de încurajare pentru cei care întâmpină probleme.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice/ să recunoască anumite probleme ale zilelor noastre
Să producă mesaje scrise pe o anumită temă, în limba engleză
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii pot oferi diverse răspunsuri pe Padlet: un elev nou, un vecin, iubit, prieten, bebeluş.. Ca sa vadă dacă predicţiile lor sunt adevarate vizioneaza un scurtmetraj "New boy". La sfârşit vor răspunde la câteva întrebări legate de tema filmului. Elevii lucreaza pe grupe, au 10 minute la dispoziţie sa creeze un avizier online pe Padlet, unde trebuie sa adauge slide-uri/imagini corespunzătoare bullying-ului şi la sfârşitul activitaţii sa le ofere link-ul celorlate grupe, care au 5 minute la dispozitie sa comenteze respectivele slide-uri si sa scrie mesaje de încurajare pentru cei care întampină probleme.
Accesări: 643
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Padlet
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.